Krouna - Neuspěli jste s reklamací zboží? Chcete odstoupit od nevýhodné smlouvy? Přišlo vám podezřelé vyúčtování za telefon? Nebo si jen nejste jisti, jaká práva jako spotřebitel máte?
dTest spotřebitelům nabízí své bezplatné poradenské služby:
Poradenství v oblasti spotřebitelských práv (reklamace, nedodání zboží v termínu, poškození oděvu v čistírně, předváděcí akce, ubytování v hotelu nižší kategorie, vysoké vyúčtování za energie, podmínky pojistných, úvěrových a leasingových smluv a jiné) na telefonní lince a přes elektronickou poradnu. Poradenství je zdarma, platí se pouze cena běžného hovoru.
Telefonní linka: 299 149 009, Provozní doba: Po – Pá 9 – 17 hod
Elektronická poradna: www.dtest.cz/spotrebitelska-poradna/
Mimosoudní řešení sporů VašeStížnosti.cz, které zprostředkovává dosažení dohody ve sporech mezi spotřebiteli a podnikateli. Jde o internetovou službu přístupnou každému na webových stránkách www.vasestiznosti.cz. Jejich prostřednictvím může spotřebitel zadat stížnost, sledovat postup případu a v závěru ohodnotit přístup podnikatele k řešení jeho stížnosti.
Databázi nebezpečných výrobků volně zpřístupněnou na webových stránkách www.nebezpecnevyrobky.cz s možností si zvolit pravidelné zasílání nových informací k vybrané kategorii výrobků.
Vzory - vybrané vzory právních listin a podání vypracované pro konkrétní účel (volně ke stažení na webových stránkách www.dtest.cz)
Elektronické příručky: Jak nespadnout do pasti (informační brožura o marketingových praktikách prodejců na předváděcích akcích a při podomním prodeji), Pomocník na cesty, Jak na koupi ojetého vozu, Omyly českých spotřebitelů, Potravinářský kompas, Spotřebitelská práva v novém a další.
web: http://www.dtest.cz/
Dozvíte se, jak postupovat při reklamaci a vrácení zboží, co dělat s nebezpečným výrobkem, jak odstoupit od smlouvy uzavřené na předváděcích akcích či přes internet, jaká práva máte, když si vezmete spotřebitelský úvěr a mnoho dalšího.
Spotřebitelská poradna dTestu je tu pro vás.
Mgr. Fialová Jana, Časopis dTest